Bilutstallning

.                                                              100501



Bilutställning

Idag var det så dags för den första riktigt stora bilutställningen. Tommy och jag åkte tillsammans med Joe Black, Dave, Jim Mikkelsen och LJ Mikkelsen ner till Riverside down town för att titta på bilar. Och nog fanns det bilar att titta på alltid, nån sa något om ca 1 000 bilar. Desssutom så var det inte vilka bilar som helst. Jag ska ge er ett litet axplock ur dom ca 300 bilder som jag knäppte under dagen.

Var så goda, här börjar det.



5704s Kolla eldsflammorna



5705s Det fanns några traktorer också



5708s Mycket gult fanns det



5709s Kromet blankte i dess nos



5710s Kolla dödskallarna



5713s Cheva fran mitten av femtitalet



5716s Flames, flames och mera flames. Tufft.



5719s Kommer den att flyga bort fran oss?



5725s Camaro, modell dragracing



5732s Det fanns faktiskt en Volvo med också



5738s Och en Cooper



5751s Tror inte han känner sig som en old fart när han går runt och tittar på dessa bilar



5754s Blankt både utan och innan



5776s Är det någon som sett filmen Transformers?



5793s Den här går förmodligen aldrig på annat än asfalt!!!????



5819s En sån här skulle jag vilja ha. Tror den heter SSR (Chevrolet)



5821s Trodde aldrig att man skulle se en Honda polismotorcykel i USA



5924s Inga dåliga biffar det där

Dagen avslutades med grillfest hos Dave och som ni ser på bilden så var det inga dåliga biffar han bjöd på. Efter en kvarts biff var man mer än mätt.

För dom av er som vill se mer bilder så är det bara att höra av sig, jag har ju som sagt en hel del mer än detta axplock. Dessutom så har Tommy lika mycket till.

Tack för denna dagen

Lennart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0