Caroline s presentation

Hej, jag heter Caroline Ernkvist och jag går sista året på maskin och lastbilsteknik på fordonsprogrammet i Östersund. Jag gick först några veckor på omvårdnadsprogrammet men jag fick en plats på fordon så då tog jag den platsen istället då jag kände att det var mer intressant.

Jag bor i Lit, där jag är född och har bott i hela mitt liv. Just nu bor jag i en lägenhet med min mamma och familj men pappa bor granne med oss så där är man också ganska mycket.

Jag har ganska mycket intressen, jag gillar att skruva med STORA saker, billjud, åka bil och köra bil.

Jag är väldigt nervös inför resan, det kommer att bli hur kul som helst och jag ser verkligen fram emot det och hoppas att allting kommer att gå bra. Jag hoppas på sol, fint väder och en massa saker att titta på. Det ska bli roligt att få se hur dom går i skola där för det skiljer nog ganska mycket, det kommer bli en minnesvärd upplevelse!

Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0