Väntans tider

Här kommer ett inlägg som Erik skrivit om sina upplevelser hittills och sina förväntningar.


                                                                100417

Russ som min amerikanska innerboende hette trivdes jag bra med, vi har lärt oss mycket av varandra under dom här 3 veckorna som han bodde hos mig.

Men det har vart ganska jobbigt när man inte har kunnat göra de man brukar göra, men det är vart mödan, bara man får åka till USA så blir jag nöjd.

Men nu när vulkan h*lvetet har haft ett utbrott så måste vi skjuta upp resan och de är inte alls roligt.

Under dom här tre veckorna med Russ så har jag försökt att göra alla saker som Östersund har att erbjuda, jag har gjort alla saker som jag kommer på, under dom här veckorna har ja gjort saker som skulle ta mig två år. Men man vill ju göra så dom har roligt, för de kommer jag har i USA, om vi nu kommer iväg… Jag tyckte att det var roligt att han tyckte mer om Mcdonald’s hamburgare än Sibyllas. Alla tre amerikanarna längtade efter deras fastfood när dom kom hem, så de ska bli intressant och se hur det är.

Jag har haft en bra tid när han har bott hos mig, mycket roligt har vi gjort och sätt. Och jag längtar efter att få åka dit.

Hälsar

Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0