Tisdag

100427

Första dagen

Äntligen morgon, eller. Nej jag tror att vi alla skulle ha kunnat sova en stund till idag. Vi har fått endast ca fem timmars sömn efter en 24 timmars resa. Det är nog lite för lite för dom flesta, inte minst ungdomarna.

Dagen har i alla fall bestått av, till att börja med en rundvandring på skolan, och sen besök på Don´s Auto Supply och på Davis Auto Body &  Paint. Efter dessa aktiviteter hade nästan hela dagen gått så det blev inga fler skolaktiviteter.



2828s En import och en export

Den undre bilen är en av dom Anglior som Dave köpt i Sverige. Vad gäller Cheva 29an så har Dave sålt den till en kille i Sverige, och döm om min förvåning när jag upptäcker att det är en kusin till mig som köpt den.




2846s Besök på Davis

Kvällen tillbringade Caroline och Erik tillsammans med ett tvillingpar från Crestline. Det blev diverse aktiviteter, bland annat höjdhopp. Andreas var ute med Tyler och shoppade plus att dom badade både Jacutzi plus i poolen. Kvällen blev väl inte så lång på grund av jet lag och kort föregående natt.

Jag, Tommy och Dave tillbringade kvällen i båthuset tillsammans med Mary och hennes nya assistent Pablo. Kvällen blev inte så lång för oss heller på grund av samma trötthet som den ungdomarna led av. Vi hann i alla fall äta lite blandat smått och gott som Pablo fixade till. Sen var det bara att sova som existerade.

Natta natta

Lennart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0