Carros reflektioner

Hej på er!

Här kommer lite tankar från Carro om dom veckor som gått med främmande från Rim High.

Lennart

                                                                  100413

 

Tjo!

 

Gör ett nytt försök med ett inlägg då jag lyckades radera det första på nåt sätt !?

 

Dom här tre veckorna har gått supersnabbt, vi har gjort mer saker i jämtland på tre veckor än vad man annars gör normalt på tre år. Men det har varit kul, ganska dyrt blev det, hade inte räknat med den kostnaden i min lilla budget men det ordnar sig. Har ju sålt bilen så man har lite fickpengar. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om veckorna som har gått, tycker att allting står på bloggen redan, plus att jag har skrivit varje dag i min egen blogg så. Men jag har haft jätteroligt, synd att jag var sjuk första veckan så jag inte kunde vara med dom andra. Andra veckan var jag på skolan och dom fick följa med på några av mina lektioner. Åkte till Kall på torsdagen den andra veckan, DET var en upplevelse som gillades av alla tror jag. 

 

Vi hade en supertrevlig middag med hela gänget på fredagen som dom åkte hem.

 

Sammanfattningsvis har dom här veckorna varit roliga, spännande och lärorika, så nu ser jag fram emot att få åka över och se hur dom har det där borta! Kommer kännas konstigt att inte vara hemma på tre veckor, kommer nog ha lite hemlängtan men det ska nog gå över.

 

Hoppas I alla fall på en intressant resa och att jag får lära mig mycket!

 

// Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0